در رسانه | درخشش دانش آموزان استثنایی پارسیان در مسابقات کشوری/ بهزیستی از دانش آموزان قهرمان تجلیل کرد

رئیس بهزیستی پارسیان از دانش آموزان ورزشکار استثنایی شرکت کننده در مسابقات کشوری تجلیل کرد.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ محمد عباسی رئیس بهزیستی پارسیان در آئین تجلیل از شرکت کنندگان قهرمان در مسابقات ورزشی استثنایی دانش آموزان کشوری در اصفهان، گفت: هدف از برگزاری این مسابقات ترغیب دانش‌آموزان استثنایی به فراگیری مهارت‌های اجتماعی و تعامل با یکدیگر است.
عباسی با بیان اینکه شناسایی استعداد دانش آموزان از ضروریات است و باید در اولویت قرار گیرد، تاکید کرد: بسیاری از دانش‌آموزان نیاز ویژه در رشته‌های ورزشی و هنری دارای استعدادهای خاصی هستند که در قالب برگزاری این رویدادها شناسایی می‌شوند.
رئیس بهزیستی پارسیان، ادامه داد: موقعیت‌های ورزشی همچون مسابقات ورزشی نه‌تنها موقعیت‌های تربیتی برای رشد و تربیت استعدادهای بدنی بلکه موقعیت‌هایی جهت کسب فضایل و ارزش‌های معنوی و اخلاقی همچون ایثار و فداکاری، مروت و مردانگی، نظم‌پذیری و احترام به قانون و ... هستند.
وی افزود: دانش آموزان استثنایی پارسیان در رشته های فوتسال، دوومیدانی و قرآن در مسابقات کشوری در اصفهان شرکت کرده بودند که در مسابقات فوتسال محمد مولوی و مهدی بشاکردی و همچنین امیر بلوچی و علی اکبر سودایی در رشته دو میدانی مقام اول کشور و در مسابقه قرآن نیز مهدی مختاری عنوان دوم را به دست آوردند.

کد خبر 115865

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد